Hol maradnak a kerékpárnyomok, kérem alássan? Viszont több "bringadobozunk" van, mint amire számítottam

Még mindig hiányoznak a bringapiktók, de miért? (illusztráció)
Vagy másfél hónapja kész van az Újszász utca felújítása, de a kerékpárnyomokat azóta se látom az utca két végén, ahol a biciklisáv már nem fért el. Vajon hova tűntek, karácsonyi szabadságra mentek? Ez a mai költői kérdésem. 
Hogy jó hír is legyen, lecsekkoltam az előretolt felállóhelyeket, amelyekben viszont bővelkedünk.


 



Megnyugodtam, hogy nem a memóriámmal van baj, Kovács Péter az alábbi videóban (03:36) elég egyértelműen és részletesen tájékoztat a kerékpárnyomok felfestéséről.


Az Újszász utca két végéről van szó (a cinkotai rész Somkút utca névre hallgat), amely - bár a munkálatok befejeződtek - még mindig mentesek a sárga festéktől. Nem egy bonyolult és végképp nem drága beruházásról van szó, nem értem, miért maradt ki.




Ezen kívül megnéztem, mi újság a bringadoboznak (bike box) is hívott előretolt felállóhelyekkel, hiszen ezekről a nálunk még viszonylag szokatlan alkalmatosságokról nem is számoltam be a blogon. Nagyon jó, hogy a két lámpás kereszteződésnél (Bökényföldi, Pilóta) nemcsak a friss burkolaton, hanem a keresztutcákban is kialakításra kerültek.


 A Bökényföldi úton kerékpárnyom vezet rá a "dobozra".


 


 Ennyit a vastag, kitüremkedő festék tartósságáról. A kereszteződésnél máris kopik. :S



A Pilóta utcánál (a lakótelep felől) is van kerékpárnyomos rávezetés.




Mi is ez az izé? Az előretolt felállóhely segít a lámpa előtti biztonságos várakozásban és a balra kanyarodásban. Itt bővebben olvashatsz róla.